stage blog deel 1 - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Jur Weterings - WaarBenJij.nu stage blog deel 1 - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Jur Weterings - WaarBenJij.nu

stage blog deel 1

Door: Jur Weterings

Blijf op de hoogte en volg Jur

30 Mei 2018 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Hallo! welkom bij mijn eerste blog.
Ik ben Jur en ik loop voor 10 weken stage in Engeland, in de stad Birmingham.

Ik ben hier nu 3 weken en heb al veel dingen gezien. Voor mijn stage ben ik veel onderweg. Ik loop stage bij Bennetts . Dat is een bedrijf voor metaalwerken. Zelf doe ik daar niet veel mee. Maar met mijn stage ben ik bezig met het marketing gedeelte. Ik ben onderweg om bedrijven binnen te halen en contacten te leggen. Hierdoor kom ik overal in de omgeving en leer ik veel verschillende mensen en bedrijven kennen.

Ook gaan we bij bedrijven langs waar we al zaken mee doen om te kijken of ze nog teveden zijn. Ook leveren we spullen af bij bedrijven die het echt snel nodig hebben of als er iets niet klopt in de bestelling.

In deze 3 weken heb ik al veel gedaan en geleerd hoe je contact maakt met andere bedrijven en hoe je nieuwe klanten binnenhaalt.

Het is erg leuk hier en heb zin in de komende weken!

• 01 Juni 2018 - 06:56

Susanne:

Gevonden!
    Leuk om te lezen dat je al veel gedaan hebt.
    Hoe is Birmingham en de omgeving?

Groeten,
    Susanne